fbpx

Victoriabank aplică practicile europene privind protecția datelor personale

Victoriabank aplică practicile Uniunii Europene privind protecția datelor cu caracter personal și a început colectarea Acordurilor de Marketing, prin care clienții își exprimă consimțământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Acordul de Marketing poate fi completat  atât la ghișeele băncii, cât și online. Prin intermediul documentului, clienții Victoriabank decid dacă doresc să primească de la bancă mesaje publicitare, informații despre campanii promoționale, newsletter-uri, invitații la evenimentele organizate de bancă sau de către partenerii săi.

Victoriabank, fiind parte a Grupului Financiar Banca Transilvania, preia bunele practici ale acestuia și le implementează în conformitate cu  GDPR al UE, care  este în proces de aprobare în Republica Moldova. Noi, reprezentanții  Victoriabank, considerăm că o relație sinceră și onestă, fie ea una de familie sau una de afaceri, necesită multă transparență și tindem să creăm relații de durată și parteneriate de succes. Din acest motiv, am demarat proiectul cu privire la semnarea de către clienții Victoriabank a Acordurilor de Marketing, iar acum suntem la etapa de colectare a acestora”, a subliniat vicepreședintele Victoriabank Vasile Donica.

Începând cu 20 mai, clienții Victoriabank au posibilitatea să completeze un formular online, accesibil 24/24. Astfel, fiecare client are acces la exprimarea Acordului de Marketing și  poate alege dacă vrea să primească date cu caracter informativ/publicitar sau nu, bifând din opțiunile valabile. De asemenea, acest document poate fi completat și depus la ghișeele băncii.

„O întreagă echipă de profesioniști a muncit  cot la cot pentru a oferi un instrument util prin care Victoriabank vrea să comunice corect și prin care să-și asculte clienții și să înțeleagă ce își doresc ei. În consecință, clienții noștri vor primi mesaje care reprezintă un real interes pentru ei, nu spam”, a adăugat vicepreședintelebăncii.